A Espanya passem 6 hores i 11 minuts de mitjana diària connectats a Internet i la majoria dels accessos són per mòbil. I és que vivim en una era digital en què les connexions en xarxa, bé per motius personals o moments de lleure, bé per estudiar i, per descomptat, per treballar, són imprescindibles en la nostra vida diària.
I com ens connectem? Per treballar utilitzem els equips electrònics de la feina, però què fem servir a casa? Portàtils, tauletes i, sobretot, telèfons mòbils intel·ligents. Comprem mòbils cars (per sobre del salari mínim de 950 euros) i, generalment, només ens preocupem d’assegurar-los a través d’una simple carcassa.
El 88% dels accidents afecten la pantalla i el cos del telèfon intel·ligent (la resta són auriculars, carregadors i danys per aigua). Quant et costaria reparar-lo? El cost mitjà de les reparacions del teu dispositiu pot arribar als 86,55 euros, sense comptar el temps que estaràs sense telèfon, que ara com ara és una cosa que no ens podem permetre. Aplicacions per fitxar a la feina, contactes de clients, trucades del centre mèdic, les nostres dades bancàries o, per què no, rebre una trucada en la qual t’ofereixen la feina per a la qual sempre t’has preparat. No ens podem permetre estar sense connexió, sobretot després d’haver estat més d’un any i mig relacionant-nos amb els nostres éssers estimats només a través dels mòbils.
Que l’assegurança s’encarregui del mòbil
Convé contractar una assegurança per al telèfon? Per descomptat. Hi ha assegurances específiques per a dispositius mòbils que indemnitzen per pèrdua, robatori, trucades no autoritzades, danys accidentals i pèrdua d’accessoris. Se n’exclouen les negligències. I ara també hi ha assegurances de llar amb garanties específiques per poder protegir els equips electrònics en general.
La nostra feina: trobar la pòlissa amb les condicions més interessants per al teu telèfon.
T’ha agradat? Comparteix-lo
Articles relacionats
T’ha agradat aquest article? Aquí tens d’altres articles que et poden interessar