Canal de Denúncia Pública d’E2K GLOBAL BUSINESS SOLUTIONS, SA
El Reial decret llei 3/2020, de 4 de febrer, de mesures urgents pel qual s’incorporen a l’ordenament jurídic espanyol diverses directives de la Unió Europea, entre les quals la d’assegurances privades estableix a l’article 199 que els distribuïdors d’assegurances, per tant, també els corredors d’assegurances han de disposar de procediments adequats perquè els empleats i els col·laboradors externs puguin notificar infraccions a nivell intern a través d’un canal independent, específic i autònom, que poden ser objecte de desenvolupament reglamentari.
I que, a aquests efectes, es podrà contractar externament l’exercici de les funcions del Canal de Denúncia amb una altra persona o entitat aliena a l’estructura de la seva Organització.
El Canal de denúncia ha de resoldre les informacions rebudes en un termini de TRES MESOS, comptadors des de l’endemà de la presentació en aquest departament.
Es tracta de garantir la confidencialitat tant de la persona que informa de les infraccions com de les persones físiques presumptament responsables de la infracció i garantir que els empleats que informin de les infraccions comeses a l’entitat siguin protegits davant de represàlies, discriminacions i qualsevol altre tipus de tracte injust.
Contactar amb Canal de Denúncia d’E2K a denunciapublica@e2kbroker.net