Pla de suport
Un pla de suport.
Recomanacions preventives abans que es materialitzi una amenaça i així evitar-la.
Un pla de suport.
Recomanacions preventives abans que es materialitzi una amenaça i així evitar-la.
Un pla d’emergència.
Contramesures necessàries durant la materialització d’una amenaça, o immediatament després. La finalitat d’aquest pla és palliar els efectes adversos de l’amenaça.
Un pla de recuperació.
Preveu les mesures necessàries després que l’amenaça es materialitzi i es controli. La finalitat del pla és restaurar l’estat de les coses tal com estaven abans de la materialització de l’amenaça.
Despeses de defensa jurídica per suportar les reclamacions davant de tercers i de procediments davant de l’AEPD.
Possibles indemnitzacions per danys causats a tercers.
Cost pels teus danys propis per restablir tot el sistema.
Costos de ciberextorsió dels delinqüents per a la devolució de la propietat intellectual, les dades robades o el restabliment del sistema.
Despeses de notificació a les persones afectades, execució del procediment del dret a l’oblit.
La pèrdua d’ingressos en cas d’interrupció o de suspensió de l’activitat de la teva empresa a causa d’una fallada de seguretat.
La pèrdua de reputació. Despeses d’experts en relacions públiques i gestió de crisi reputacional.
El 60% de les pimes que reben un atac cibernètic fan fallida, i el temps mitjà que necessita una empresa per adonar-se que ha estat hackejada és de gairebé 1 any.
El cost mitjà d’un atac cibernètic per a un autònom/pime és de 70.000 euros.